جاده هراز در برخی از ساعات سه روز آینده مسدود می شود
نوشته شده توسط : abbuse

به گزارش خبرنگار ایرنا به نقل از اداره كل راه و ترابری استان مازندران این جاده اصلی برای انجام عملیات نصب هواكش های قوی در روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری از ساعت 9 صبح الی 16 و در روز چهارشنبه این هفته نیز از ساعت 9 صبح الی 13 بعدازظهر مسدود خواهد بود.

در ایام انسداد این محور مواصلاتی، رانندگان وسائط نقلیه می توانند ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و كلیه نكات ایمنی از دیگر محورهای ارتباطی مازندران همچون جاده فیروزكوه تردد كنند .

' عباسعلی نجفی ' معاون راهداری اداره كل راه و ترابری استان مازندران روز یكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : محور مواصلاتی كیاسر به سمنان صبح امروز به دلیل برف شدید و كولاك برای مدتی كوتاه مسدود شد كه با تلاش راهداران بازگشایی شده است .

وی از باز بودن تمامی راه های اصلی ، فرعی و روستایی استان خبر داد و گفت: تردد وسایط نقلیه به صورت عادی و روان در راه های استان در حال انجام است .

نجفی بیان داشت : مركز اطلاعات راه های استان مازندران با دو شماره تلفن 141 (گویا ) و 2222320 با كد 0151 به صورت شبانه روزی و همچنین سامانه پیام كوتاه 10000141 آماده پاسخگویی به مسافرین و دیگر شهروندان برای اطلاع از آخرین وضعیت راههای استان است .

519/402/508





:: برچسب‌ها: موسیقی , دریا ,
:: بازدید از این مطلب : 372
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: